maanantai 18. maaliskuuta 2013

Täällä taas!

Lomat on nyt lusittu ja on ollut aika palata kotiin. Pieni loma, vaikkakin niinkin lähellä kuin Tallinna, teki kyllä huisin hyvää. On se loma vaan vuodesta toiseen yhtä fantsu juttu! Nyt kuitenkin koitti paluu arkeen jälleen, ainakin toisella meistä. S lähti tänään reippahasti aamulla töihin, minä jäin kotiin pötköttelemään - sairaslomalainen kun olen.
Valitettavasti sairaslomalla olo on niin äärettömän tylsää ja epämiellyttävää, että sitä ei voi ollenkaan laskea lomailuksi. Onneksi pian saa ruveta suunnittelemaan seuraavaa lomaa, nimittäin kesällä vietettävää häämatkaa.

Kuva


Joka tapauksessa, tarkoitus oli tulla kertomaan teille kuvin meidän viikosta, mutta koska olen taas ollut hillittömän tehokas, en löydä meidän kameraa mistään.. Mä en tajua, kun vasta se oli mulla tässä ja nyt sitä ei oo mistään. Tämä ei tosin ole meidän taloudessa mitenkään harvinainen ongelma, valitettavasti minä hukkaisin oman päänikin jos se ei olisi kiinni minussa näin tiukasti.
Joka tapauksessa, kuvia joudutte valitettavasti odottamaan vielä hetken.. Kunhan löydän taas sen kameranpirulaisen jostain, niin kerron teille tarkemmin lomastamme. :)

Ihanaa viikkoa,
terkuin:
Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän merkin käynnistäsi. :)