tiistai 5. maaliskuuta 2013

Uusi blogi, uudet kujeet!

Heippa vaan kaikille!

Hääblogini pikkuhiljaa tullessa tiensä päähän, on aika aloittaa uusi blogi! Jotenkin en kokenut viisaana jatkaa enää samaan blogiin, varsinkin jos hääinnostus syystä tai toisesta vielä jatkuu, niin sittenpähän minulla on vielä paikka, jonne hössöttää hääasioita. Tämä blogi saa liikkua tästä eteenpäin ihan muiden asioiden ympärillä.
Joten siis, nyt se on menoa!

Saara täällä ruudun toisella puolella, moikka! Olen 24-vuotias, helmikuussa avioitunut rouva. Meidän talouteen kuuluu kaksi kissariiviötä sekä koiruus, jotka pitää huolta siitä, että meillä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Lisäksi perheeseen kuuluu yksi apina, jota isännäksikin kutsutaan.
En oikein osaa kategorioida tätä blogia mihinkään tiettyyn osastoon. Tämä tulee olemaan sekametelisoppa kaikkea! Remontointia, sisustusta, kokkausta, ihan sitä tavallista arkea ja juhlaa, tervetuloa mukaan kelkkaan!
Miimuskan omassa "Rouva"-blogissaan käyttämäänsä ideaa törkeästi sivuten, esittelen hiukan itseäni.
Tällä kertaa en kuitenkaan käytä "that's who i am"- kuvia. :)

Minä:

- Rakastan eläimia, lähestulkoon kaikkia. Mieleni tekisi pelastaa joka ikinen eläinsuojassa oleva eläin. Verenpaineeni nousee välittömästi ennätysmäisiin lukemiin, kun luen tai kuulen uutisen, jossa kerrotaan kaltoinkohdelluista eläimistä.


- Olen yökukkuja. Voin valvoa kevyesti aamuviiteen asti, mutta annas olla, jos pitää herätä jo aamuviideltä. En saa aikaisin illalla unta, vaikka tekisin mitä. Nautin jollain tavalla valvomisesta. Yöllä on oma fiiliksensä, kun kaikki muut jo nukkuvat. En osaa tarkemmin selittää sitä, vain toinen yökukkuja osaa samaistua siihen. Hävettää tunnustaa, että silti pelkään pimeää. Aikuinen ihminen :D



- Rakastan merta. Ylikaiken. Tänä vuonna tulee seitsemän vuotta täyteen, kun olen asunut rannikolla. Naantalissa vielä asuessani kävelin joka päivä meren rannalla. Siitä kait se palava rakkaus sitten syttyi. Veneily on aivan ihanaa ja yhteisissä haaveissa miehen kanssa siintää oma botski.

- Addiktoidun aivan liian helposti. Peleihin, bloggaamiseen, tv-ohjelmiin, you name it. Naamakirjassa kiertää monta pelikutsua, joita en uskalla edes kokeilla, koska tiedän jääväni koukkuun.

- Olen työnarkomaani, joka on tällä hetkellä laitettu sairaslomalle töistä, koska odotan nikkaleikkaukseen. Shokki oli melkoinen. 

- Huumorintaju on minulle erittäin tärkeä asia toisessa ihmisessä. Itse nauran paljon, kerron tyhmiä vitsejä, pelleilen ja meillä onkin miehen kanssa kehittynyt ihan omanlaiset jutut.. Joita muut eivät aina tajua :)

- Rakastan Lontoota. Ja Iso-Britanniaa ylipäätänsä. Olen kerran käynyt Lontoossa ja koukutuin välittömästi. Muuttaisin sinne koska tahansa, jos mieheni lähtisi mukaan. :)


Kuva


- Olen ikuinen pohdiskelija. Tuijottelen pilviä ja mietiskelen asioita. Minulla on äärettömän vahva luonne. Kaikki pitäisi saada mullehetinyt. Pelkään korkeita paikkoja ja lentämistä, yäk. Ihastelen luontoa ja viihdyn ulkona. Harkitsen uraa tietotekniikan parissa. Harkitsen uraa myös monen muun asian parissa. Joskus en osaa päättää asioita. Joskus taas päätän ne liiankin nopeasti. Kuuntelen paljon musiikkia ja se on minulle tärkeää. Minulla on hyvä rytmitaju. Pidän tanssimisesta. Katson tällä hetkellä liikaa televisiota. Olen sosiaalinen. Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. Pidän lukemisesta ja kirjoittamisesta.

Tälläinen minä olen. Ja vielä paljon muuta. 
Tervetuloa siis uuden blogini pariin! :)

-Sartsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän merkin käynnistäsi. :)